Serieuze Zaken®

Creatief bureau voor belangrijk werk

roast
in peace

Wanneer er plots een ex-militair voor de deur staat met een straf idee en vooral heel veel zin in ondernemen, kan je maar beter meteen uitrukken. Een goed gevuld marktsegment binnenstappen met een product dat zich eerlijk toegegeven nogal weinig onderscheidt van de rest is op zijn minst een gedurfde en bepaald geen makkelijke missie.

We hebben ervoor gekozen om het merk te concentreren rond dezelfde bevlogen verhalen waar de oprichter ons in de eerste plaats mee overtuigde. De doelgroep is bijzonder nauwkeurig gespecificeerd, en door het kameraadschap, de herinneringen en de heel aparte cultuur voorop te zetten konden we de doorslag geven naar een sprekend merkverhaal dat zijn targets direct en heel bewust aanspreekt.

De packaging moest al deze ideeën uitstralen binnen een strikt afgelijnd budget, wat de uitdaging alleen maar leuker en interessanter maakte. Zo is elk pak Active Duty Commander en Negotiator met de hand gestempeld en aangevinkt, wat in dit geval zo strategisch essentieel bleek te zijn in het nauwe contact tussen de mensen achter het merk en hun eindklanten.